"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

VIAXE A ARBO/VIAJE A ARBO

Hola a tous:
Güei voy cuntavos el fin de selmana que pasamos na localidá Pontevedresa d'Arbo, convidaos por la Asociación Cultural La Barca de Loimil, a quien dende equí quiero estimar l'habenos acoyío d'esa manera, y de facenos sentir como en casa. Voi ser tou lo detallista que pueda...pero ye qu'hubo tantos detalles que de xuru que d'algún se me queda nel tinteru, y de xuru que daquién va dicir: pero nun te alcuerdes de cuando... y voy dicir si!!!!!!!!!!!!!pero ye qu'hai tantu que cuntar, y yo enrrollóme tantu que taría lo menos hasta la selmana que vien escribiendo, y claro ensiguidina tenemos otra salida y non ye plan.

El viaxe empezó en Blimea pa la mayoría... con dalgún que otru contratiempu.. porque una cosa ye que s'escaeza una pandereta, pero que se nos escaeza la sidra!!!!!!!!!!!!!!! eso NUNCA!!!!!!!!!!!!!!! así qu'ende que dieron la vuelta a buscála, los que vivimos na parte fea de la Cuenca parecianos raru que tardaren, pero nos vos creer, que tamién se nos escaecía daqué (pero esto como ya dixi.. nun yera importante) y dió tiempu de sobra a que llegaren los compañeros, y al final entamemos ruta pa Arbo.
El viaxe fízose bastante amenu, unos diben dormiendo, otros faciendose semeyes, otros dando la llingua y otros cuntando coches de Suiza, ya sabéis, tien qu'haber xente pa to, y nel Grupu Folklóricu "Blimea" nun podemos ser menos.

Y cuando la fame apretó.. paramos nun sitiu bien afayaizu, Allariz, tien unes cais bien guapes pa pasiar, y unes terraces onde tomar un albariño y unes buenes tapes de pulpu, y demás cueses riques.... que poco nos gusta comer.

Y tocó volver al autobús, pero con otru talante, ya nos quedaba menos pa llegar a Arbo!!!! y cuando llegamos, nos que pensábemos que diba a tar como n'Asturies, Ai!!!!!! amiguinos, que calor facía !!!!! asína que dempués de posar tolos fatos de baillar, llevarónos pal albergue onde díbemos quedamos, y que sitiu tan prestosu!!!!! el albergue yera amplliu, paecía una casina y ye que tratar, tratánonnos como en casa y ende foi cuando Rafa (nuesu "sufiertu" acompañante) llevónos hasta'l ríu, que guapu taba!!!! los más valientes animáronse a bañáse y otros remoyamos los pies, taba l'agua bien fresquina y el sitiu yera de lo más prestosu, ¿acordaisvos del Aguapapio? pos asina yera aquello. 

Depués a camudamos y ponemos guapos, qu'esa nueche nos invitaben a una llaconá... y de pasu conocíamos l'escenariu onde dibemos a baillar, pero eso ya en otru momentu.
A QUE SE PAEZ AL "AGUAPAPIO"
Yo non se cuantos gochos materien los chavales.. pero mamina!!! eso nun s'acababa nunca, el llacón per-ricu, les patates suavísimes, el chorizu... el chorizu a dellos, "subioseyos ellí" y acabante cenar... cola barriga llena, la cosa ya s'anima, que si un toca la gaita, que si les pandereteres la pandereta, que si depués el gaiteru gallegu col gaiteru asturiano... teníamos que poner un aparatín de los de sacar númberu, pero problema nengunu!!! tocaben toos al empar y ensin problema!!! que pa eso los gallegos y asturianos primos hermanos.
Cuando llegó' momentu de la queimada, aquello foi de lo más prestoso, que ricu golía, y meyor sabía, dulcino, de lo que non te enteres!!!!!!!!!, pero claru, ya yera tarde y había que guardar fuerces pal día siguiente, asína que dalgunos retiramosnos pa la cama, otros aguantaron un poquiñin más y otros.....pos a bañase al ríu, que ya sabeis que facia calor enforma.
LA QUEIMADA 
Y llego el domingu... y depués d'un bon almuerzu reconstituyente, fuimos dar una vueltina pol pueblu hasta la hora de comer, comeríemos toos xuntos, Danza de Mariñeros y Llabradores de Betanzos, Ranchu Folclóricu C, P. de Portugal, y como non l'Asociación Cultural Barca de Loimil, una comida d'hermandá que se allongara hasta la hora de dir a vestise pa l'actuación. Nun voi cuntar les "penalidaes" de vestise cola ropa de baillar a 35º porque tengo mieu de que nos llea El Vaticanu y quiera canonizanos.
Y ya con tou puestu, empezó'l desfile, muncha xenta na cai aplaudiendo, yo creo que yera pol calor que faia...y empezó l'actuación, los primeros los neños de la Barca de Loimil, que bien lo ficieron!!! tienen una bona cantera, y ya podréis comprobar en directu.
DESFILE POR ARBO
Y llegó la nuesa vez. con dellos nervios de primeres, pero salió tal como habíamos pensao... y ye que nos gusta tantu'l folclor!!!!!!1 no se como expresalo con palabres, si mos visteis dalguna vegada, entendereislo y si non, pos nos s'a que tais esperando!!!!!!!!!!
Y llegó el momentu de la despidida, murnios de nun poder ver acabar el festival, y ye que'l trabayu manda y poder aplaudir l'esfuerzu que fixeron desde l'Asociación Barca de Loimil por facenos pasar un fin de selmana inolvidable, asína que dende equí sólo puedo dicivos: GRACIES

Asur Calleja Montes
26 y 27 de Xunetu de 2014

DEMPUÉS DE LA CENA

DEMPUÉS DE LA CENA

CORTEXANDO A LES MUYERES

DALGUNA SE DE DEXÓ CORTEXAR

EQUÍ LOS QUE TUVIMOS EN ARBO 

                                        ---------------------------------------------------

Hola a todos!!!!
Hoy os voy a contar el fin de semana que pasamos en la localidad Pontevedresa de Arbo, invitados por la Asociación cultural Barca de Loimil, a quien desde aquí quiero agradecer el habernos acogido de esa manera, y de hacernos sentir como en casa. Voy a ser todo lo detallista que pueda.. pero es que hubo tantos detalles que seguro que alguno se me queda en el tintero, y seguro que alguien dirá: pero no te acuerdes de cuando. y diré SIIIIIIIIIII!!!!!!!! pero ye que hay tanto que contar, y yo enrróllome tanto que taría por lo menos hasta la semana que viene escribiendo, y claro, en breve tenemos otra salida y no ye plan.
El viaje comenzó en Blimea pa la mayoría... con algún que otru contratiempu... porque una cosa ye que se te olvide una pandereta, pero que se nos olvide la sidra!!!!! eso NUNCA!!! así que ahí dieron la vuelta a buscala. Los que vivimos en la parte fea de la Cuenca parecianos raro que tardaran, pero no vos creer, que también se nos olvidava algo (pero esto como ya dije..... no era importante) y dió tiempu de sobra a que llegaran los compañeros, y por fin, emprendimos ruta hacia Arbo.
El viaje hízóse bastante amenu, unos iben durmiendo, otros haciendose fotos, otros dando la lengua y otros contando coches de Suiza, ya sabeis, tien que haber gente pa to, y en el Grupo Folklórico "Blimea" no podemos ser menos.
Y cuando la fame apretó.... paramos en un sitiu muy afayaizu, Allariz. Tien unes calles muy guapes pa pasear, y unes terraces donde tomar un albariño y unes buenes tapes de pulpo, y  demás coses riques.... que poco nos gusta comer.
Y tocó volver al autobús, pero con otru talante, ya nos quedaba menos pa llegar a Arbo!!!!! y cuando llegamos, nosotros que pensabamos que iba a tar como en Asturias, ay!!!!! amiguinos, que calor facía!!!!! así que después de posar todos los fatos de bailar, lleváronnos pal albergue donde nos íbamos a quedar y que sitiu tan prestosu!!!!!!!! el albergue era ampliu, parecía una casina y ye que tratar, tratáronnos como en casa y ahí fue cuando Rafa (nuestro "sufrido" acompañante) nos llevó hasta el río, ¡¡¡¡que guapo taba!!!!! los más valientes animáronse a bañase y otros remojamos los pies, taba el agua muy fresquina y el sitiu era de lo más prestoso, ¿acordáisvos del Aguapapio? pués así era aquello. Luego a mudase y ponese guapos, que esa noche nos invitaben a una llaconá.... y de pasu conocíamos el escenario donde ibamos a bailar, pero eso ya en otru momento.
Yo no se cuantos gochos mataríen los chavales... pero mamina!!!! eso no se acababa nunca, el llacón riquísimo, les patates, suavísimes, el chorizu...... el chorizu a algunos "subióseyos allí" y después de cenar, con la barriga llena, la cosa ya se anima, que si uno toca la gaita, que si les pandereteres la pandereta, que si luego el gaiteru gallegu con el gaiteru asturianu... teníamos que haber puesto un aparatín de los de sacar número, pero problema ninguno!!! tocaben todos a la vez en sin problema!!!! que pa eso los gallegos y asturianos primos hermanos.
Cuando llegó el momento de la queimada, aquello fúe de lo más prestoso, que rico olía, y mejor sabía, dulcino, de lo que no te enteres!!!!! pero claro, ya era tarde y había que guardar fuerces pal día siguiente, así que algunos retiraronse pa la cama, otros aguantaron un puquitín más y otros... pués a bañase al río que ya sabéis que hacía mucho calor.
Y llegó el domingo.... y después de un buen desayuno reconstituyente, fuimos a dar una vueltina por el pueblu hasta la hora de comer. Comeríamos todos juntos, Danza de Mariñeros e labradores de Betanzos, Rancho Folklórico C.P. Leomil de Portugal, y como no la Asociación Cultural Barca de Loimil, una comida de hermandad que se alargó hasta la hora de ir a cambiase y vestise pa la actuación. No voy a contar las "penalidades" de vestise con la ropa de bailar a 35º porque tengo mieu de que nos lea El Vaticano y nos quiera canonizar.
Y ya con todo puesto comenzó el desfile, mucha gente el la calle aplaudiendo, yo creo que era por el calor que hacía... y comenzó la actuación, los primeros los neños de Barca de Loimil, que bien lo ficieron!!! tienen una buena cantera, ya lo podréis comprobar en directo.
Y llegó nuestro turno.... con algunos nervios al principio, pero salió tal como habíamos pensao... y ye que nos gusta tanto el folklóre!!!1 no se como expresalo con palabres, sinos visteis alguna vez, entendereislo y sino, pués no se a que tais esperando!!!!!
Y llego el momento de la despedida, tristes de no poder ver acabar el festiva, y ye que el trabajo manda, y poder aplaudir el esfuerzo que hicieron desde la Asociación Barca de Loimil por habernos hecho pasar un fin de semana inolvidable, así que desde aquí solo puedo deciros: GRACIAS.

ASUR CALLEJA MONTES
26, 27 de julio de 2014
Después de la cena

Después de la cena

Queriendo cortexar a les muyeres

Dalguna que se dexa cortexar de xuru
Los que fuimos a Arbo 



No hay comentarios: