"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"
Tenemos, ya por tradición, la bona costume de facer una espicha pa sacar unes perrines, ¡o no!, la verdad ye que la facemos porque nos gusta y porque el pueblu de Blimea y los collacios tan esperando comu agua de mayu per ella. El casu ye que esti añu vamos facela los díes 3,4 y 5 d'abril, n'a pomará de Gelitu el carniceru, (pa'l que nun sepa n'0nde queda, ta en mediu Blimea, n'a carretera xeneral y frente por frente del restaurante casa Delfina).

Tamién tenemos por tradición que n'a espicha nos llueva, ó deyes veces nos ñeve (que ya pasó y xustamente n'a otra vegada que la ficimos n'a pomará de Gelitu). Peru nosotros nun medramos y seguimos erre que erre... necios como los gochos... esperemos qu'esti añu seya el refinitivu y nos faiga bon tiempu.

Dende equí invitamos a tó la xente vecina y foriata, collacia del bon llantar y la bona sidre, a que s'arrime a visitamos n'esos díes, onde, de xuru vais pasalu perbien, porque ta permitio cantar, baillar, tocar la gaita, tambor, panderetes..., ye más, ta cuasique obligau.

Equí vos colgamos unes semeyes de otres espiches pa que vos animeis a venir.
Tenemos, ya por tradición, la buena costumbre de hacer una espicha para sacar un dinero, ¡o no!, la verdad es que la hacemos porque el pueblo de Blimea y nuestros amigos, están esperando por ella como agua de mayo. El caso es que esta año la organizamos para los días 3, 4 y 5 de abril en la pomarada de Gelitu el carnicero (para quien no sepa donde queda exactamente, está en la misma carretera general de Blimea y frente al Restaurante casa Delfina).
También tenemos por tradición que en nuestras espichas nos llueva, ó algunos años nos nieve, como ocurrió el año que también la hicimos en la pomarada de Gelitu, pero nosotros no nos rendimos ante el tiempo y seguimos erre que erre..., a ver si este año es el definitivo y nos hace buen tiempo.
Desde aquí, invitamos a todos los vecinos y gente forastera, amiga de la buena cocina y la buena sidra, a que nos visite en esos días, donde, seguro se va a pasar bien, porque está permitido cantar, bailar, tocar la gaita, el tambor, la pandereta..., es más está incluso casi, casi que obligado.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Taba perbién que lo esribiérais n' asturiano más curiosino.Pa mí que va haber un cursillo nel local.Animá-yvos.

EL FERRE dijo...

En ello tamos, recoyemos la petición.
Gracies por comentar daqué.
(paezme que ta bien escrito)

ASUR CALLEJA dijo...

Bueno según la predicción del instituto nacional de meteorología no llueve...pero bueno vamos a esperar a que avance la semana que en esto de que llueva en les espiches sabemos nosotros más que ellos.