"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

PLAYBACK DE MANOS UNIDAS EN BLIMEA



Vienres 13 de febreru, a les 18:00 hores, n'a ilesia de Blimea, va a facese un "Playback" promovíu por la parroquia Blimea, con el cura al frente, a favor de Manos Unidas, la entrá ye a 2 euros, y en esi playback participamos, (como va un par de años), con el "Grupín", la sección de neños del Grupu Folklóricu Blimea, cola canción de Carlos Baute "Quien dice que no duele".
La cosa nun tien ná que ver col mundiu del folklore, pero comu asociación de Blimea tamién participamos en tó lo que nos propongan, ye bueno pa tous.
Animáivos y arrimáivos a Blimea a velu, va a tar muy prestoso.

Ponemos una semeya de la "Voz de Asturias" del añu 2007.

=======

Viernes 13 de febreo, a las 18:00 horas, en la iglesia de Blimea, se va a hacer un "Palyback", promovido por la parroquia de Blimea, con al cura al frente, a favor de Manos Unidas, la entrada es a 2 euros, y en ese Playback participamos, (como va un par de años), con el "Grupín", la sección de niños del Grupo Folklórico Blimea, con la canción de Carlos Baute "Quien dice que no duele".
La cosa no tiene nada que ver con el mundo del folklore, pero como asociación de Blimea también participamos en todo lo que nos propongan, es bueno para todos.

Ponemos una foto de la "Voz de Asturias" del año 2007.

No hay comentarios: