"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"ESTAMPES DE AYERI, GUEI Y SIEMPRE"

Desde el Grupo Folklóricu "Blimea", El Coru Samartín y el Grupu Teátro "Refaxu" queremos dabos a todos les gracies por acompañanos de nuevo en la representación de la obra teatral que ficimos los dís 25 y 26 de xineru de 2014 en El Teatru L'Entregu.
Durante los 2 dís de puesta en escena sentimonos muy bien acoyios pol públicu asistente. Y superó de nuevu toes les nuestres espectatives. 
Gracies poles rises que echasteis mientres los pas de Tinina y Miguelin planeaben el tratu del casoriu (la pedida) y les hestories que se cuenten nel filandón, por la emoción que sentís de xuru cuando canta el Coru entre bambalines esa que diz................ MINERU LU QUIERO MADRE.............  ó cuando de repente en la Romería apaez por pasillu la procesión y hay que mirar bien pa arriba pa ver lo guapisima que va la Virgen......... por to esto y por un sinfin más de coses que equí podría enumerar................ GRACIES DE CORAZÓN. 
G.F. "Blimea"
Por ciertu la Virgen estos dís estreno vestíu taba preciosa. Y nun podemos de dexar de nombrar per aquí a la persona que desinteresamente se ofreció a facenoslu. (Gracies Begoña)



No hay comentarios: