"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

"devolveralpuebluloquedelpueblusalió"

Dende los díes 02 al 06 de Marzu, la Asociación de Vecinos de Blimea entama una selmana cultural a la que invitamos a tous a que paseis a visitala, pues el día 02 va a falase del llibru de Fe Santoveña sobre la sexualidad en la cultura Asturiana, n'a charla participa ún de los nuesos componentes (Sergio Catalán), co la bandurria.


Y el Miercoles 04 de Marzu, el Grupu Folklóricu Blimea va a presentar, dientro de la Selmana Cultural de Vecinos, un DVD co los bailles y cancios que tien n'el so repertoriu.


Y pa finar la Selmana, un broche d'0ru, la Asociación de Vecinos quier reconocer la nuestra llabor faciéndonos una cena-homenax po los 50 años de vida del Grupu Folklóricu Blimea, cosa que nos presta abondu, vayan dende equí les gracies a la Asociación por acordase de nos y damos la oportunidad de poder presentar el DVD dientro la so selmana.
To los actos son a les 19:00 hores, n'el Centru Social de Blimea.


MUNCHES GRACIES.

======
Desde los días 02 al 06 de Marzo, la Asociación de Vecinos de Blimea, organiza una Semana Cultural a la que invitamos a todos a que paseis a visitarla, pues el día 02 de Marzo se hace una charla sobre el libro de Fe Santoveña hablando de la Sexualidad en la Cultura Asturiana, donde va a estar acompañada por uno de nuestros componentes (Sergio Catalán), con la Bandurria.
Y el Miercoles 04 de Marzo, el Grupo Folklórico Blimea va a presentar, dentro de esa Semana Cultural, un DVD con los bailes y canciones que tiene en su repertorio.
Y para finalizar la semana con un broche de oro, la Asociación de Vecinos, quiere reconocer nuestra labor con una cena-homenaje por los 50 años de vida del Grupo Folklórico Blimea, cosa que nos emociona mucho, vayan desde aquí la gracias a la Asociación por acordarse de nosotros y darnos la oportunidad de presentar el DVD dentro de su Semana Cultural.
Todos los actos son a las 19:00 horas en el Centro Social de Blimea.
MUCHAS GRACIAS.

1 comentario:

ASUR CALLEJA dijo...

Hola, espero que todos las charlas que organiza la asociación salgan bien. Y lo mejor nuestro homenaje.
Saludinos